Gazzali

Inhaltsangabe zu „Gazzali“ von

Hayatı, Eserleri, Etkileri

Gazzâlî verdiği eserler, günümüze kadar ulaşan düşünceleri ve bunların yansımaları ile büyük bir âlim, fikir ve mücadele adamıdır. Eserleri incelendiğinde onun temel amacının hakikate erişmek olduğu görülebilir. İslami ilimleri yeniden ele alan Gazzâlî, onları farklı bir anlayışla okuyarak kapsamlı bir şekilde ele almış, döneminin insanına yeni bir üslup ve bakış açışı kazandırmıştır.

Stöbern in Biografie

Ach, Papa

Falsche Vermarktung! Persönlicher Bericht, hält aber nicht das, was der Titel verspricht.

MrsFraser

Nachts träum ich vom Frieden

Carry Ulreich - die Anne Frank von Rotterdam, bewegt, wühlt auf & bringt ein weiteres Schicksal der damaligen Zeit in unsere Gegenwart.

Binea_Literatwo

Weil jeder Atemzug zählt

Sehr offene Lebensgeschichte

Steph86

Die amerikanische Prinzessin

Manuela_Kraemer

Federnlesen

Spannend, informativ, kurzweilig - ein Muss für jeden Naturliebhaber.

Troublemaker

Ein Buch, das Augen öffnet.

jujumaus