Kapitalist Moderniteye Meydan Okumak II

Inhaltsangabe zu „Kapitalist Moderniteye Meydan Okumak II“ von

Bu kitapta, 2015 Hamburg Üniversitesinde yapılan "Kapitalist Moderniteye Meydan Okumak II: Kapitalist Moderniteyi Teşrih Etmek – Demokratik Konfederalizmi İnşa Etmek" konferansının tüm metin ve konuşmaları bulunuyor.

Konferans, farklı arka planları olan entelektüel ve aktivistleri bir araya getirdi. Renkli bir program etrafında dünyanın çeşitli yerlerinden gelen katılımcılar sosyal bilimler, endüstriyalizm, kapitalizm, kadın özgürlüğü, ekonomi, komünalizm, Kürdistan ve Ortadoğu vizyonu ve Öcalan’ın demokratik konfederalizmi ile Kürt Özgürlük Hareketinin paradigması ve pratik yansımalarını tartıştılar. Bu kitapta konferansın tüm konuşma ve mesajları bir araya getirilmiştir.

Bu kitapta yazılarıyla katkıda bulunan kişiler:

Gülistan Kahraman, Norman Paech, Elmar Altvater, Reimar Heider, Abdullah Öcalan, Muriel Gonzales, Kenan Ayaz, David Harvey, Radha D'Souza, Rojda Yıldırım, Tamir Bar-On, Havin Güneşer, Emine Ayna, Asya Abdullah, Michael Panser, Federico Venturini, Silke Helfrich, Saniye Varlı, David Graeber, Penny Vounisiou, Azize Aslan, Ehmed Pelda, Rengîn Rênas, Fidan Yıldırım, Sara Aktaş, Nazan Üstündağ, Dilar Dirik, Arno-Jermaine Laffin, Dimitrios Roussopoulos, Alex Mohubetswane Mashilo, Joám Evans Pim, Mustefa Ebdî, Necîbe Qeredaxî, Şirzad Kamangar, Selma Irmak, John Holloway, Andrés Pierantoni Giua, Janet Biehl, Gönül Kaya

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden

Nikki-Naddy

Mit anderen Augen

Wedma

Jagd auf El Chapo

Celine835

Ess-Medizin für dich

zum Schmökern und Tipps holen eine gute Quelle.

locke61

Die Diagnose

Total spannend, interessant und lustig :)

lizzie123