Rock & Street Culture

Inhaltsangabe zu „Rock & Street Culture“ von

Sub-culture graphics are ready for use in this book providing imagery that is useful for a variety or art types. Developed by a group of experienced designers from the apparel industry, these inspired images are great for printing onto T-shirts and other clothing and accessories, CD’s flyers, Web pages and even as references for tattoo art. Oilshock Designs (Japan) is a designers’ company on fashion, apparel and subcultures, startet in 2006, separated from JELLYFISH which was established by Satoru Kurahara in 1993. Autorisierte amerikanische Originalausgabe

Die Stadt des Affengottes

Ein interessantes Thema, leider mit vielen historischen Längen…

Bücherfüllhorn-Blog

Magic Kitchen