WE ARE ALL MADE OF GLUE

Inhaltsangabe zu „WE ARE ALL MADE OF GLUE“ von

Georgie's husband has walked out; her 16-year-old son is busy surfing born-again websites; and all those overdue articles for Adhesives in the Modern World are getting her down. So when Georgie spots Mrs Shapiro, an eccentric old Jewish emigre neighbour rummaging through her skip in the middle of the night, it's just the distraction she needs.

Mister Franks fabelhaftes Talent für Harmonie

corbie

Das Geheimnis des Winterhauses

ConnyKathsBooks

Ein mögliches Leben

Greedyreader

Nur zusammen ist man nicht allein

Ein berührender und zugleich humorvoller Roman

milkysilvermoon

Die goldene Stadt