Yüzleşme Süreçleri

Inhaltsangabe zu „Yüzleşme Süreçleri“ von

"Yüzleşme Süreçleri - NSU Davası Sürecine Dair İlk Değerlendirme" adlı broşür akademik ve aktivist çalışmaları bir araya getirmiştir. Bu çalışmalar, sağ terör örgütü NSU ve işlemiş olduğu cinayetlere dair bugüne kadarki dava sürecinde ve çevresinde olan gelişmeleri inceleyen ve ayrıca politik eylem pratikleri için sonuçlar çıkaran farklı seslerin bir bileşimidir. Broşürde yer alan yazılar şunlardır: Devlet tarafından yürütülen aydınlatma çalışmalarının analizi, Federal Savcılığın NSU davasında mağdurlara ve kurban ailelerine yaklaşımı, müdahil avukat Alexander Hoffmann ile söyleşi, "Gün X" eylemi konuşmaları (20.1.2015), Beate Zschäpe’nin suç ve savunma ekseninde medyada temsili, müdahillerin medyada temsili, meclis araştırma komisyonlarındaki aydınlatma çalışmaları, yetkililerin ırkçı cinayet vakalarına yaklaşımı, "NSU Kompleksi Dağıtılsın" Tribünal’i hedefleri.

Die Stadt des Affengottes

AberRush

Nur wenn du allein kommst

Volle Leseempfehlung. Sehr beeindruckende Geschichte.

LeFloid: Wie geht eigentlich Demokratie? #FragFloid

SmettgirlSimi