Ada Rosman-Kleinjan De dhows van Sur

Inhaltsangabe zu „De dhows van Sur“ von Ada Rosman-Kleinjan

Samen met haar echtgenoot reisde de auteur af naar het Midden-Oosten: Dubai en Abu Dhabi, twee van de zeven emiraten en Oman. Moderne landen in het oeroude Midden-Oosten.
In enkele decennia heeft dit gebied zich razendsnel ontwikkeld, zonder daarbij hun eigen normen en waarden te verliezen.
Reizen in dit gebied betekent reizen over goede wegen en waar kamelen in de bermen rondlummelen. Waar oude mannen de waan van de dag bespreken bij de moskee en waar vrouwen in hun zwarte abayas door de straten lopen. Waar de muezzin op zangerige toon de gelovige oproept voor het gebed en waar elke dag de zon schijnt.
Een gebied waar de mensen gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan en waar de reiziger met open armen wordt ontvangen.

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden

Nikki-Naddy

Mit anderen Augen

Wedma

Jagd auf El Chapo

Celine835

Ess-Medizin für dich

zum Schmökern und Tipps holen eine gute Quelle.

locke61