De zebra's van Namibië

De zebra's van Namibië

Inhaltsangabe zu "De zebra's van Namibië"

Voor de 8e keer vlogen Ada en Jan Rosman naar zuidelijk Afrika. De reis begon deze keer in Windhoek, de hoofdstad van Namibië, waar een vierwielaangedreven auto met daktent werd gehuurd. Via Maun en Kasane, twee plaatsen in Botswana werden uiteindelijk deVictoria Watervallen in Zimbabwe bereikt, waar zo aan het eind van het regenseizoen het water volop naar beneden viel. Na een bezoek aan het Hwange National Park, ging de reis verder naar Botswana. Over de Caprivistrip weer naar Namibië. Natuurlijk werd het park Etosha bezocht, ging de reis verder naar Opuwo waar alle verschillenden bevolkingsgroepen vreedzaam met elkaar samenwonen. Via Palmwag naar Swakopmund. De reis ging verder naar Solitaire. Na duizenden kilometers kwam het echtpaar weer aan in de hoofdstad Windhoek.

Sprache:Niederländisch
Verlag:Books on Demand