Agatha Christie Elephants Can Remember

Inhaltsangabe zu „Elephants Can Remember“ von Agatha Christie

Following a literary luncheon, the celebrated crime novelist Ariadne Oliver is accosted by a formidable woman who engages her in conversation about one of her many god-daughters. She lands a bombshell with the question 'What I want to know is this: did her mother kill her father, or was it the father who killed the mother?' (Quelle:'Audio CD/05.06.2006')

Unter Fremden

Cleo22

Memory Game - Erinnern ist tödlich

Curin

Todesreigen

Ein spannender Thriller, der mich durchweg gut unterhalten hat.

ginnykatze

Geheimnis in Rot