Alex Martelli Python Cookbook

Inhaltsangabe zu „Python Cookbook“ von Alex Martelli

Like its predecessor, the new edition offers a collection of solutions to problems that Python programmers face everyday. Updated for Python 2.4, it now includes over 200 recipes that range from simple tasks, such as working with dictionaries and list comprehensions, to complex tasks, such as monitoring a network and building a templating system.

ANIMA

Wandern. Radeln. Paddeln.

Ein sehr inspirierendes Buch mit netten Anekdoten, das Lust auf Reisen macht.

beyond_redemption

Vom Anfang bis heute

Weltgeschichte kurz und knackig erzählt, für jung und alt geeignet.

BirPet

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden