Alexander Aciman , Emmett Rensin Twitterature

Inhaltsangabe zu „Twitterature“ von Alexander Aciman

From "Oedipus": Party in Thebes!!! Nobody cares I killed that old dude, plus this woman is all over me. Total MILF. "From Paradise Lost": OH My God I'm in Hell. Perhaps you once asked yourself, 'What exactly is Hamlet trying to tell me? Why must he mince his words, muse in lyricism and, in short, whack about the shrub?' (Quelle:'Flexibler Einband/26.10.2009')

Hilarious!

— AnnieLovesTheSky

Stöbern in Comic

Das Tagebuch der Anne Frank

Irve

Die Stadt der Träumenden Bücher - Buchhaim

Zamonien, ich liebe dich! So eine Wort und Bildgewalt sieht man selten!

booksaremybestfriends

Timeless - Retter der verlorenen Zeit

Rikasbookshelf

Auweia!

Eine witzige Cartoonsammlung zum täglichen Schmunzeln. Einfach und genial!

DonnaVivi

Helden der östlichen Zhou-Zeit - Band 1