Alicia Castro Anacaona

Inhaltsangabe zu „Anacaona“ von Alicia Castro

Havana, 1932, and greengrocer Matias Castro, father of 13 children, is bankrupt. Cuchito, his eldest daughter, has the idea of starting an all-girl orchestra to bring in some cash. Jazz, mambo, rumba, cha-cha-cha, Latin jazz - 'Anacaona' perform every evening in local street cafes. In no time at all they conquer their audiences' hearts. (Quelle:'Fester Einband/10.05.2007')

Das Sizilien-Kochbuch

Hexchen123

Gemüseliebe

Gluehsternchen

Reisenomadin

Das verborgene Leben der Meisen

Die Bibel für ausgemachte Meisenliebhaber. Ausführlicher geht fast nicht.

thursdaynext

Kann weg!