Alwin Blersch , Alwin Blersch Dont's au it vergessa!

Inhaltsangabe zu „Dont's au it vergessa!“ von Alwin Blersch

An mei Herbertinga oder I komm immer wieder gern von Alwin Blersch I komm immer wieder gern, des merksch erst, bist du der Heimat fern. Es sind so viele Erinnerunga, dia vor mir lieget wia a Buach. I mach mi auf da Weag, mach wieder a Mol en B`suach. Du glaubscht it wia oft i mi au scho han g`ärgert über di - Aber du bischt au scho älter als i - Des gibt dir wohl des Recht, i seh`s heut von der Fern`- Drum komm i doch immer wieder gern. Ha jo, viel Freud hommer au mitnander g`het, des macht di halt so liebenswert und nett. Glau mir, du bischt auf dera Welt wia am Himmel en Stern, drum komm i halt immer wieder gern. Abb. Titelbild Herbertingen, von der Abendseite, Ortsansicht des Konstanzer Malers Nikolaus Hug von 1803 (Vorlage: Fürst Thurn und Taxis Zentralarchiv Regensburg).

Und es schmilzt

Ergreifend und mitreißend! Ein echtes Lesehighlight!

Diana182

QualityLand