Alycia Linwood Different (Tainted Elements Book 1)

Inhaltsangabe zu „Different (Tainted Elements Book 1)“ von Alycia Linwood

Eighteen-year-old Moira, an air elemental, never thought that waking up with an unusual blue fire on her arm would turn her life upside down. Determined to figure out why she has an element she shouldn't have, her parents take her to a secluded island to keep her safe from anyone who might want to experiment on her. There she meets Noah, a boy who seems to know a lot about her elements. As he introduces her to a group of a new kind of elementals who are more powerful than anyone could have imagined, she doesn't know if she can trust them, especially because the group's leader, Jaiden, has an extremely dangerous ability. But when her parents get kidnapped by a mysterious man, she has no choice but to turn to Noah and Jaiden for help. Different is the first book in the Tainted Elements series. The Tainted Elements series reading order: DIFFERENT (Book 1) INVISIBLE (Book 2) MONSTER (Book 3) CAPTIVE (Book 4) HUNTED (Book 5) - September 30 2015

Leider konnte mich das Buch überhaupt nicht fesseln und die Charaktere blieben, bis auf Jaiden, allesamt uninteressant. Schade.

— Flaming_Arrow06