Amanda Grange Mr. Knightley's Diary

Inhaltsangabe zu „Mr. Knightley's Diary“ von Amanda Grange

Relive Jane Austen's Emma - from Mr. Knightley's point of view. §Between managing his estate and visiting his brother in London, Mr. Knightley is both exasperated and amused by his irresistibly beautiful, outrageously mischievous neighbor, Emma Woodhouse, whose misguided attempts at matchmaking are wreaking havoc in the village of Highbury. §But when a handsome newcomer arrives and catches Emma's attention, Mr. Knightley is shocked by his reaction. Amusement gives way to another emotion entirely-for his unreasonable dislike of the handsome newcomer seems suspiciously like jealousy. (Quelle:'Flexibler Einband/02.10.2007')

Gemüseliebe

Gluehsternchen

Reisenomadin

Das verborgene Leben der Meisen

Die Bibel für ausgemachte Meisenliebhaber. Ausführlicher geht fast nicht.

thursdaynext

Kann weg!

Herrliche Lachflashs garantiert!

Lieblingsleseplatz

Zwei Schwestern

Ein wichtiges Buch.

jamal_tuschick

Die Entschlüsselung des Alterns

Ein tolles Sachbuch - leicht verständlich, fundiert und sehr interessant.

HensLens