Amanda Grange Mr. Knightley's Diary

Inhaltsangabe zu „Mr. Knightley's Diary“ von Amanda Grange

Relive Jane Austen's Emma - from Mr. Knightley's point of view. §Between managing his estate and visiting his brother in London, Mr. Knightley is both exasperated and amused by his irresistibly beautiful, outrageously mischievous neighbor, Emma Woodhouse, whose misguided attempts at matchmaking are wreaking havoc in the village of Highbury. §But when a handsome newcomer arrives and catches Emma's attention, Mr. Knightley is shocked by his reaction. Amusement gives way to another emotion entirely-for his unreasonable dislike of the handsome newcomer seems suspiciously like jealousy. (Quelle:'Flexibler Einband/02.10.2007')

Heimatlos ist nicht gleich hoffnungslos: Sehnsucht einer jungen Frau 1944/2014

Lesestoff für die junge Generation.

annegretwinterberg

Homo Deus

Hararis Buch polarisiert, regt zum Nachdenken an und lässt kaum jemanden kalt.

Bellis-Perennis

Hillbilly-Elegie

DieBuchkolumnistin

The Brain

Tallianna

Warum wir es tun, wie wir es tun

Erfrischend anders!

Gucci2104