Andrew S. Tanenbaum Modern Operating Systems

Inhaltsangabe zu „Modern Operating Systems“ von Andrew S. Tanenbaum

Modern Operating Systems, Fourth Edition, is intended for introductory courses in Operating Systems in Computer Science, Computer Engineering, and Electrical Engineering programs. The widely anticipated revision of this worldwide best-seller incorporates the latest developments in operating systems (OS) technologies. The Fourth Edition includes up-to-date materials on relevant OS.§§Tanenbaum also provides information on current research based on his experience as an operating systems researcher. Modern Operating Systems, Third Edition was the recipient of the 2010 McGuffey Longevity Award. The McGuffey Longevity Award recognizes textbooks whose excellence has been demonstrated over time. (Quelle:'Flexibler Einband/10.10.2014')

Magic Kitchen

kassandra1010