Angelika Taschen Living in Japan

Inhaltsangabe zu „Living in Japan“ von Angelika Taschen

From a thatched roof farmhouse occupied by a Zen priest to Tadao Ando's experimental 4X4 House, Shigeru Ban's conceptual Shutter House, and a beautiful homage to bamboo in the form of a home, this book traverses the multifaceted landscape of Japanese living today. It also includes a list of addresses and a glossary of terms, such as tatami.

Zimmer mit Pflanze

Elizzy

Inside Islam

Interessant, differenziert, ein Blitzlicht auf Muslime in Deutschland.

sunlight

9 1/2 perfekte Morde

Faszinierend und interessant werden die Lücken im Rechtssystem aufgedeckt!

catly

Adele Spitzeder