Ann Cleeves TELLING TALES

Inhaltsangabe zu „TELLING TALES“ von Ann Cleeves

It has been ten years since Jeanie Long was charged with the murder of fifteen-year-old Abigail Mantel. Now residents of the East Yorkshire village of Elvet are disturbed to hear of new evidence proving Jeanie's innocence. But are people afraid of the killer, or of their own guilty pasts?

Unter Fremden

Cleo22

Memory Game - Erinnern ist tödlich

Curin

Todesreigen

Ein spannender Thriller, der mich durchweg gut unterhalten hat.

ginnykatze

Geheimnis in Rot