Anthony Trollope Framley Parsonage

Inhaltsangabe zu „Framley Parsonage“ von Anthony Trollope

This Elibron Classics book is a reprint of a 1896 edition by Charles Scribner's Sons, New York. It will be necessary that I should say a word or two of some of the people named in the few preceding pages, and also of the localities in which they lived. Of Lady Lufton herself enough, perhaps, has been written to introduce her to my readers. The Framley property belonged to her son; but as Lufton Park--an ancient ramshackle place in another county--had heretofore been the family residence of the Lufton family. (Quelle:'Flexibler Einband')

Der Vater, der vom Himmel fiel

SigiLovesBooks