GDB Pocket Reference

von Arnold Robbins
GDB Pocket Reference

Inhaltsangabe zu "GDB Pocket Reference"

The GNU debugger is valuable for testing, fixing, and retesting software because it allows you to see exactly what's going on inside of a program as it's executing. This new pocket reference shows you how specify a target for debugging, perform a careful examination to find the cause of program failure, and make quick changes for further testing.

Sprache:Englisch
Verlag:O'Reilly Media, Inc, Usa
Erscheinungsdatum:01.05.2005

kirjoittaessanis avatar
    kirjoittaessanivor 10 Jahren
    Rezension zu "GDB Pocket Reference" von Arnold Robbins

Dieses Bändchen finde ich wie die meisten "Pocket References" von O'Reilly sehr nützlich: es listet die wichtigsten Stichpunkte für die Benutzung des Debuggers GDB in einem sehr kompakten Format, ohne mit langem Gerede zu nerven.