Axel Kowald , Reinhard Trummer Gerontology in Cartoons

Inhaltsangabe zu „Gerontology in Cartoons“ von Axel Kowald

Have you ever asked yourself why we get old and grey? What goes wrong in our bodies to make it hard to live more than 100 years? Scientists have studied these questions for decades, but do you really want to struggle through hundreds of pages of complicated scientific articles? This Science-Comic Book explains the most important ideas about the aging process in an entertaining, but nevertheless scientifically accurate fashion. For those who want to follow up in more detail, there are references to the relevant literature in the text.

Stöbern in Comic

Der nasse Fisch

DieBuchkolumnistin

Wir sehen uns dort oben

PagesofPaddy

Sherlock 1

Sarkasmus, Humor und faszinierende Charaktere in einem modernen London.

Niccitrallafitti

Devolution

reason

Yona - Prinzessin der Morgendämmerung 07

Wieder ein wunderbarer Abenteuer-Fantasy-Roman*-*

JennysGedanken

Die Leichtigkeit

Unglaublich berührendes, kluges und überraschend witziges Buch, indem die Autorin den Anschlag auf Charlie Hebdo verarbeitet.

liesdochmaleinbuch