Cover des Buches De Grüffelo (ISBN: 9783407795519)
Rezension zu De Grüffelo von Axel Scheffler

Heel Wunnerbor!!!!

Kurzmeinung: De Grüffelo op Platt - Dat is heel wunnerbor!

Klappentext vom Verlag:In dat grote Holt luert överall Gefohr. Dor is dat goot, wenn een en starken Fründ hett. Un wenn een so'n Macker nich hett, denn mutt he sik een utdenken. So hett de lüttje Muus dat maakt. All, de ehr op'n Kieker hebbt und ehr opfreten wüllt, drauht se mit den gräsigen Grüffelo. Man Grüffelos gifft dat doch gor nich. Oder villicht doch?

Mein Urteil:
Oh, wie bin ich glücklich, dass Beltz& Gelberg dieses wunderbare und bei Groß und Klein sehr beliebte Kinderbuch nun in der plattdeutschen Mundart herausgebracht hat. Es ist den Übersetzern auch so wunderbar gelungen, dass die Geschichte nicht ein bisschen an Charme verliert, sondern noch genauso schön spannend und so wunderbar gereimt ist wie das hochdeutsche Original. Ich könnte es wieder und wieder lesen, weil es so schön ist. Einfach eine große Freude.