Axel Scheffler , Julia Donaldson Den ZOG an d'Dokteren aus der Loft

Inhaltsangabe zu „Den ZOG an d'Dokteren aus der Loft“ von Axel Scheffler

Dem Zog seng Abenteuer fänke grad eréischt un: d’Prinzessin Pärel, de Ritter Wenzel vum Tour an den Zog hëllefen an heelen do, wou se gebraucht ginn. An den Zog bréngt d’Dokteren aus der Loft ganz séier iwwerall hin. Dat gefält dem Kinnek awer guer net, well eng Prinzessin soll keng Doktesch sinn, mä blimmeleg Këssercher brodéieren a schéi Blummebuckie bannen.
Wéi hien awer selwer krank gëtt an Hëllef brauch, muss hie seng Meenung erëm a Fro stellen ...

Der 2. Band zum Drachen Zog! Hier geht es mit den Dreien weiter. Schön, wenn man die erste Geschichte kennt!

— Nil

Petronella Apfelmus - Überraschungsfest für Lucius

Nil

Woodwalkers - Hollys Geheimnis

Das tierische Abenteuer geht weiter!

secretworldofbooks

Celfie und die Unvollkommenen

Siraelia

Die Duftapotheke - Ein Geheimnis liegt in der Luft

Duftig, geheimnisvoll und abenteuerlich - für alle Fans der Glücksbäckerei!

Rotzhase & Schnarchnase - Möhrenklau im Bärenbau

Glattes Haar wär' wunderbar