Axel Scheffler , Julia Donaldson Den ZOG an d'Dokteren aus der Loft

Inhaltsangabe zu „Den ZOG an d'Dokteren aus der Loft“ von Axel Scheffler

Dem Zog seng Abenteuer fänke grad eréischt un: d’Prinzessin Pärel, de Ritter Wenzel vum Tour an den Zog hëllefen an heelen do, wou se gebraucht ginn. An den Zog bréngt d’Dokteren aus der Loft ganz séier iwwerall hin. Dat gefält dem Kinnek awer guer net, well eng Prinzessin soll keng Doktesch sinn, mä blimmeleg Këssercher brodéieren a schéi Blummebuckie bannen. Wéi hien awer selwer krank gëtt an Hëllef brauch, muss hie seng Meenung erëm a Fro stellen ...

Der 2. Band zum Drachen Zog! Hier geht es mit den Dreien weiter. Schön, wenn man die erste Geschichte kennt!

— Nil

CorniHolmes

Bloß nicht blinzeln!

Ein zauberhaftes Mitmach-Bilderbuch

dermoerderistimmerdergaertner

Wer fragt schon einen Kater?

TanyBee

Die Abenteuer des Ollie Glockenherz