Axel W. Tiemann Awaken Your Heart Currency

Inhaltsangabe zu „Awaken Your Heart Currency“ von Axel W. Tiemann

With this book Axel W. Tiemann captivates everyone who is prepared to travel to their true self. In powerful and moving imagery he takes the reader on an exciting and life-changing adventure to their own heart. On this adventure each reader gains access to 21 highly energetic heart notes, which lead to true inner wealth if used consciously. A book that is a travel guide to awaken your own heart. Simultaneously inspiring and powerful. It stimulates and motivates you to become the champion of your own life.

Das Café der Existenzialisten

cherisimo