Barbara Ann Kipfer 14,000 Things to Be Happy About

Inhaltsangabe zu „14,000 Things to Be Happy About“ von Barbara Ann Kipfer

Celebrates the little things that make life worth living. Any random page is an instant pick-me-up, and reading it is as irresistible as popcorn. This work is a panacea for a new time and generation, as well as an antidote to the all-too-many things we might be unhappy about. (Quelle:'Flexibler Einband/15.04.2007')

Meine persönlich To-do-List! Macht wirklich Spaß die einzelnen Punkte abzuhaken.

— lenalich

Leben lernen - ein Leben lang

Philosophie als praktische Lebensbewältigung

Schnuck59

Lagom – Das Kochbuch

Dieses Buch zeigt, wie viel die schwedische Küche zu bieten hat.

wombatinchen

Das verborgene Leben der Meisen