Dirty Angel

Dirty Angel

Inhaltsangabe zu "Dirty Angel"

Dying Sucks

Particularly when you discover there really is a hell. Aden thinks there’s no way he can avoid going down, but when an angel and demon can’t agree over his fate, Aden is given one more month to gain redemption. He doubts he can find a way to become a better man in so short a time. But it’s worth a try, right?

Living sucks
Particularly when you can’t shake free of an obsessive ex. Brody might be managing to hold down his job as a vet, but his personal life is a mess. If he doesn’t pull himself together soon, he’s going to be sliding downhill too fast to stop.

One wet night, on a dark country lane, two worlds collide and destinies change forever.

ISBN:B01GA1ZOQM
Sprache:Englisch