Inhaltsangabe zu "S gläine Schiff: e Kinderbuech vom Bodesee - Das kleine Schiff auf Schweizerdeutsch"

S gläine Schiff ligt mied im Haafe am Boodesee. Es verbringt sii Winterschloof drmit z tröime... vo de viile Mensche wos im Summer dapfer beföörderet het, vo überstandene Stüürm, aber au vo de fröölige Fescht, wo d Mensche an Bord gfiirt hän. S gläine Schiff fröit sich scho jetz uf dr Frielig, wenns ussgrueit und uusebutzt für die bewundernde Auge vo de Bassaschier in die nöii Saison ziet. In zauberhafte Thäggscht und phoetische Bilder verzellt s gläine Schiff vom Läbe zwüsche de Elemänt. S ideale Souvenir us de schööne Feeriedääg am Bodesee. Für Kinder, Groosskinder und Kindbliibeni.

Ausgabe:E-Buch Text
Verlag:Reichert