Barbara Wyder Oldies um Mitternacht

Inhaltsangabe zu „Oldies um Mitternacht“ von Barbara Wyder

E Grossvater brichtet vo syne erschte Versüech bim Velofahre u es alts Paar fyret uf ene ganz nöji Art Silveschter. De nimmt üs d Outorin mit uf ene Norwege-Reis, u mir chöi sogar dr Läbeswäg vom ne Stei mitverfolge. Die vier nid ganz alltägleche Gschichte verzelle vo prägende aber hüüfig o luschtige Läbessituatione vo de underschidlechschte
Mönsche.
D Barbara Wyder isch bis zu ihrer Pensionierig vor zwöine Jahr begeischtereti Primarschuel-Lehrere gsy. Si isch Mueter vo drei erwachsnige Sühn u het Gosschind.

#EGOLAND

Egoland lohnt sich zu lesen!

Spirou

Kranichland

Einfühlsame und tragische Familiengeschichte.

NeriFee

So enden wir

LitteraeArtesque

Dunkelgrün fast schwarz

Ich wollte nicht, dass es aufhört...

Chrissi83

Das Leben des Vernon Subutex 2