Cafe Tropicana

von Belinda Jones
Cafe Tropicana

Inhaltsangabe zu "Cafe Tropicana"

Latte-lover Ava Langston knows exactly what she wants: her very own cafe in a vintage arcade in Bath and a life free of complicated relationships. But her plans go awry when her long-distance dad phones insisting she hop on the next plane to Costa Rica to meet his brand new wife.

Sprache:Englisch
Verlag:Cornerstone
Erscheinungsdatum:20.07.2006

Leilanis avatar
    Leilanivor 10 Jahren
    Rezension zu "Cafe Tropicana" von Belinda Jones

Ein sehr witziges Buch, zwar fand ich es im Englischen gar nicht sooo einfach zu lesen, aber nach einer Weile kommt man ganz gut rein. Die exotischen Schauplätze lassen einen richtig ins Träumen geraten und auch die Love-Story fand ich sehr originell.

Eyifas avatar
    Eyifavor 9 Jahren