Belinda Jones The Love Academy

Inhaltsangabe zu „The Love Academy“ von Belinda Jones

Do you have enough romance in your life? Journalist Kirsty Bailey would have to answer no. She has a boyfriend. But then just as she's on the verge of settling for a swoon-free existence, Kirsty's magazine sends her to a majestic Venetian palazzo to attend the much gossiped-about Love Academy... Her undercover mission?

Stöbern in Historische Romane

Mord im Badehaus

Abwechslungsreich und unterhaltsam

ChattysBuecherblog

Der Turm der Ketzerin

tinstamp

Echo der Toten. Ein Fall für Friederike Matthée

Ein gutes, berührendes und definitiv lesenswertes Buch.

Mauela

Commissaire Le Floch und das Geheimnis der Weißmäntel