Dust To Dust: Number 7 in series (Diane Fallon Series)

Dust To Dust: Number 7 in series (Diane Fallon Series)

Inhaltsangabe zu "Dust To Dust: Number 7 in series (Diane Fallon Series)"

FBI agent-turned-private investigator Ross Kingsley comes to Diane Fallon for help after his client's family suffers a double tragedy. Nine years ago, the client's son went to prison for rape and murder. Now his daughter is dead under suspicious circumstances, and her father believes she was killed uncovering evidence of her brother's innocence. Against her better judgment, Diane agrees to help her old FBI friend. Now, she is about to discover that crime can have deep roots and some bones, like secrets, are deadly to uncover - especially when there are skeletons in the closet . . .

Sprache:Englisch
Ausgabe:E-Buch Text