Bill Bryson A Short History of Nearly Everything

Inhaltsangabe zu „A Short History of Nearly Everything“ von Bill Bryson

Bill Bryson describes himself as a reluctant traveller, but even when he stays safely in his own study at home, he can't contain his curiosity about the world around him. This book is his quest to understand everything that has happened from the Big Bang to the rise of civilization.

A great big juicy buffet of tasty science and general knowledge morsels: funny, clever and very likeable.

— dempster

Für immer zuckerfrei

Ein interessanter Einblick in die zuckerarme Ernährung.

Katzenauge

Nur wenn du allein kommst

leucoryx

Das Sizilien-Kochbuch

Mrslaw

Sex Story

chaosbaerchen

Das Problem mit den Frauen

Ein ganz herrliches kleines Buch!

Alina97

Hygge