Brandon Sanderson Legion: Skin Deep

Inhaltsangabe zu „Legion: Skin Deep“ von Brandon Sanderson

Following the success of Legion, Legion: Skin Deep charts another fast moving and gripping adventure for Stephen Leeds, AKA Legion. Leeds is a genius, his mind contains too much information. And to cope it has split his skills off into individual personalities. They crowd his head and he lives with them in a vast empty mansion. While he can call on any one of them to solve a problem he also walks a line across an all-consuming madness. In development for television Brandon Sanderson's Legion stories are gripping psychological thrillers, perfect for any fan of speculative fiction. They will resonate particularly strongly with fans of stories about that other tortured crime-fighting genius: Sherlock Holmes. Legion: Skin Deep is an all-new, action-packed novella starring one of the most fascinating and charismatic heroes ever.

Stöbern in Fantasy

Die magische Pforte der Anderwelt (Pan-Spin-off)

Eine schöne Geschichte, nur konnte sie mich nicht so ganz erreichen.

Lila-Buecherwelten

Riders - Schatten und Licht