Imperial Bedrooms, English edition

Imperial Bedrooms, English edition

Inhaltsangabe zu "Imperial Bedrooms, English edition"

Clay seems to have moved on - hes become a successful screenwriter - but when he returns from New York to Los Angeles, to help cast his new movie, hes soon drifting through a long-familiar circle. Blair, his vulnerable former girlfriend, is now married to Trent - still a bisexual philanderer - and their Beverly Hills parties attract excessive levels of fame and fortune. Clays childhood friend Julian is a recovering addict running an ultra-discreet, high-class escort service, and their old dealer Rip, reconstructed and face-lifted nearly beyond recognition, is involved in activities far more sinister than those of his notorious past.

Sprache:Englisch
Verlag:Pan Macmillan Paperback Omes