Bret Easton Ellis Imperial Bedrooms, English edition

Inhaltsangabe zu „Imperial Bedrooms, English edition“ von Bret Easton Ellis

Clay seems to have moved on - hes become a successful screenwriter - but when he returns from New York to Los Angeles, to help cast his new movie, hes soon drifting through a long-familiar circle. Blair, his vulnerable former girlfriend, is now married to Trent - still a bisexual philanderer - and their Beverly Hills parties attract excessive levels of fame and fortune. Clays childhood friend Julian is a recovering addict running an ultra-discreet, high-class escort service, and their old dealer Rip, reconstructed and face-lifted nearly beyond recognition, is involved in activities far more sinister than those of his notorious past.

Die Farbe von Milch

Olga

Traurig. Melancholisch. Dennoch schön

Freda_Graufuss

Der Weihnachtswald

Tolles Weihnachtsbuch! Die Geschichte ist romantisch und verzaubert schön.

lesefant04

Das Herz des Henry Quantum

Meiner Meinung nach sehr emotionslos und überhaupt nicht packend

snekiiic

Leere Herzen

Tolles Cover, spannende Handlung, sprachlich ausgefeilt, Leseempfehlung!

dasannalein