The Hidden Reality. Die verborgene Wirklichkeit, englische Ausgabe

von Brian Greene
The Hidden Reality. Die verborgene Wirklichkeit, englische Ausgabe

Inhaltsangabe zu "The Hidden Reality. Die verborgene Wirklichkeit, englische Ausgabe"

There was a time when 'universe' meant all there is. Everything. Yet, as Brian Greene's extraordinary book shows, ours may be just one universe among many, like endless reflections in a mirror. He takes us on a captivating exploration of parallel worlds - from a multiverse where an infinite number of your doppelgängers are reading this sentence, to vast oceans of bubble universes and even multiverses made of mathematics - showing just how much of reality's true nature may be hidden within them.

Sprache:Englisch
Verlag:Penguin UK