By (author) Icon Reference The Awakening & Other Short Stories (Webster's Chinese-Simplified Thesaurus Edition) (Paperback) - Common

Inhaltsangabe zu „The Awakening & Other Short Stories (Webster's Chinese-Simplified Thesaurus Edition) (Paperback) - Common“ von By (author) Icon Reference

If you are either learning Chinese-Simplified, or learning English as a second language (ESL) as a Chinese-Simplified speaker, this book is for you. There are many editions of The Awakening & Other Short Stories. This one is worth the price if you would like to enrich your ChineseSimplified-English vocabulary, whether for self-improvement or for preparation in advanced of college examinations. Eac...