Byron Katie Loving What Is

Inhaltsangabe zu „Loving What Is“ von Byron Katie

In February 1986 Byron Katie woke up one morning to a fundamental, luminous state of being. Determined to give people a way to discover for themselves what she had realised she developed a simple method of self inquiry called "The Work", based on four simple questions. (Quelle:'Flexibler Einband/27.06.2002')

ich nenne sie "the big guns". :D weil ihr ansatz so radikal ist und in besonders schwierigen situationen sehr, sehr hilfreich sein kann.

— booksandcookies

Buchgespenst

Adele Spitzeder

rewareni

Planet Planlos

Klare Leseempfehlung für jeden einzelnen!

skiaddict7

Heilkraft von Obst und Gemüse