C. J. Sansom REVELATION

Inhaltsangabe zu „REVELATION“ von C. J. Sansom

King Henry VIII is wooing Lady Catherine Parr, whom he wants for his wife. Matthew Shardlake, meanwhile, is working on the case of a teenage boy who has been placed in the Bedlam insane asylum. When an old friend is horrifically murdered Shardlake vows to bring the killer to justice. His search leads him to Archbishop Cranmer and Catherine Parr.

Ohne Wenn und Abfall

Ein Ratgeber für eine bessere Zukunft!

Aria_Buecher

• Rezension zu "REVELATION" von C. J. Sansom

REVELATION

Leseratte1248

24. February 2010 um 21:56

Die Times hat vollkommen Recht - der beste Shardlake bisher! Für Fans der Reihe um den Tudor-Anwalt auf jeden Fall ein Muss, für alle, die ihn noch nicht kennen, sollten unbedingt sofort mit Dissolution, bzw. Pforte der Verdammnis anfangen!