Chained to the Barbarian (Mills & Boon Historical) (Palace Brides - Book 2)

Chained to the Barbarian (Mills & Boon Historical) (Palace Brides - Book 2)

Inhaltsangabe zu "Chained to the Barbarian (Mills & Boon Historical) (Palace Brides - Book 2)"

HER WARRIOR SLAVE Bound in chains, enslaved barbarian Sir William Bradfer stands proud in the Constantinople slave market. As a warrior, he’s trained in the art of survival. Lady-in-waiting Anna of Heraklea is betrothed to be married – against her will. Catching sight of the magnificent William, she finds a rebellious half-plan forming in her mind. Anna can offer this captured knight freedom in return for his hand in marriage! Palace Brides Beauties of Byzantium – claimed by warriors!

Sprache:Englisch
Ausgabe:E-Buch Text