Carola Adler Make Your Own Medieval Clothing – Viking Garments

Inhaltsangabe zu „Make Your Own Medieval Clothing – Viking Garments“ von Carola Adler

Whether you portray a hetman, craftsman, slave, seer or farmer’s wife, Viking Garments offers Viking re-enactors a handbook for the making of detailed clothing for various roles, time periods and regions. This book contains numerous basic patterns for men’s, women’s and children’s clothing in many possible combinations. Extensive additional information on materials and sewing techniques allows even sewing beginners with little experience to make sturdy clothing for winter and summer.

Fuck Beauty!

fantafee

Leben lernen - ein Leben lang

Philosophie als praktische Lebensbewältigung

Schnuck59

Lagom – Das Kochbuch

Dieses Buch zeigt, wie viel die schwedische Küche zu bieten hat.

wombatinchen

Das verborgene Leben der Meisen