Sweep

von Cate Tiernan
Sweep

Inhaltsangabe zu "Sweep"

The first three Sweep books bound into one gorgeous edition at a fabulous price! Morgan Rowlands never thought she was anything other than a typical sixteen-year-old girl. But when she meets Cal, a captivatingly handsome coven leader, she makes a discover that turns her whole world upside down: she is a witch, descended from an ancient and powerful line. And so is Cal. Their connection is immediate and unbreakable; Cal teases out Morgan's power, her love, her magick. But Morgan discovers too soon that her powers are strong - almost too powerful to control. And she begins to suspect that Cal may be keeping secrets from her . . . secrets that could destroy them both.

Sprache:Englisch
Verlag:Penguin Group USA