Catherine M.S. Alexander Shakespeare

Inhaltsangabe zu „Shakespeare“ von Catherine M.S. Alexander

Tells the story of Shakespeare, from his birth and life as a married man, actor, playwright, poet and businessman to the enduring legacy of his work through various media. Some 30 removable facsimile documents connected to Shakespeare, including the registration of his marriage and his will, help to examine Shakespeare's life.

The Brain

Tallianna

Warum wir es tun, wie wir es tun

Erfrischend anders!

FrauTinaMueller

Jane Austen. Eine Entdeckungsreise durch ihre Welt

FrauTinaMueller

Die Cappuccino-Strategie

Keine leichte Kost, nicht für jeden geeignet.

Archimedes

• Rezension zu "Shakespeare" von Catherine M.S. Alexander

Shakespeare
    LadyMacb

LadyMacb

20. January 2009 um 01:43

Tolle Aufmachung - übersichtlich strukturiert und viele interessante Extras (Einladungen, Karten, DVD,...). Das Buch ist sicherlich kein muss, eher etwas für Shakespeare Liebhaber.