Charlaine Harris A Bone to Pick

Inhaltsangabe zu „A Bone to Pick“ von Charlaine Harris

Death comes calling on a small-town librarian whose life is passing her by. §Aurora "Roe" Teagarden's fortunes change when a deceased acquaintance names her as heir to a rather substantial estate, including money, jewelry, and a house complete with a skull hidden in a window seat. Roe concludes that the elderly women has purposely left her a murder to solve. So she must identify the victim and figure out which one of her new, ordinary-seeming neighbors is a murderer-without putting herself in deadly danger.

Flugangst 7A

corbie

Das Apartment

Langweilig. Thriller? na daran üben wir noh mal :)

Sternlein

Sleeping Beauties

Dieses Buch, werde ich immer wieder lesen!!

Lanna

Tausend Teufel

friederickesblog

SOG

portobello13

Durst

Spannender Cliffhanger am Schluss...

ohnekrimigehtisabellanieinsbett