Charlaine Harris Home Improvement

Inhaltsangabe zu „Home Improvement“ von Charlaine Harris

Editors Charlaine Harris and Toni L. P. Kelner return with an all-new collection on the paranormal perils of Do-It-Yourself. As well as a brand-new Sookie Stackhouse story there are 13 more cautionary tales of home renovation by authors including Patricia Briggs, Heather Graham and Melissa Marr. An outstanding line-up of frightening and funny fixer-upper tales guaranteed to shake the foundations. (Quelle:'Flexibler Einband/01.09.2012')

Stöbern in Fantasy

Götterblut

Rejya

Rosen & Knochen

Cadness

Tochter des dunklen Waldes

Eine Fantasygeschichte, die man so noch nicht gelesen hat.

TasmanianDevil8

Die Blutkönigin

LiveReadLove

Uns geht's allen total gut

Luthien_Tinuviel

Das Erwachen