Charlaine Harris Many Bloody Returns

Inhaltsangabe zu „Many Bloody Returns“ von Charlaine Harris

You're invited to a celebration of vampires by a baker's dozen of favorite authors. Sink your teeth into thirteen all-new stories, each one a fresh and unique take on the concept of what birthdays mean to the undead. Suspenseful, surprising, sometimes dark, sometimes humorous, these stories will ensure that you'll never think of vampires or birthdays quite the same way again.

Stöbern in Fantasy

Falling Kingdoms - Eisige Gezeiten

leyax

Lord of Shadows - Die dunklen Mächte

Erfolgreiche Fortsetzung um die verbotene Liebe zwischen Emma und Julian!

jennysbuecherliebe

Angelfall - Am Ende der Welt