Charles Burns Black Hole

Inhaltsangabe zu „Black Hole“ von Charles Burns

Suburban Seattle, the mid-1970s. We learn from the outset that a strange plague has descended upon the area's teenagers, transmitted by sexual contact. This work explores a specific American cultural moment in flux and the kids who are caught in it.

Stöbern in Comic

kleeblatt2012

Das Tagebuch der Anne Frank

Irve

Auweia!

Eine witzige Cartoonsammlung zum täglichen Schmunzeln. Einfach und genial!

DonnaVivi

Helden der östlichen Zhou-Zeit - Band 1