Chris Anderson Free

Inhaltsangabe zu „Free“ von Chris Anderson

What happens when advances in technology allow many things to be produced for more or less nothing? And what happens when those things are then made available to the consumer for free? In this book, the author considers a brave new world where the old economic certainties are being undermined by a growing flood of free goods. (Quelle:'Flexibler Einband/20.04.2010')

Heimatlos ist nicht gleich hoffnungslos: Sehnsucht einer jungen Frau 1944/2014

Spring in eine Pfütze

NeySceatcher

Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss

miah

Das große k. u. k. Mehlspeisenbuch