Christamaria Fiedler Pumpkin Crime

Inhaltsangabe zu „Pumpkin Crime“ von Christamaria Fiedler

Amanda hasn’t got a cent to her name, so how is she going to pay for her incredibly expensive lessons in Italian cookery? Her friend Isy has the perfect solution: they can earn the money by working as “holiday angels“. Sounds simple, doesn’t it? But before they know it, the “calamity queens” are hot on the heels of a criminal … Reihen: „Freche Mädchen - freche Bücher“ / „Freche Mädchen - freches Englisch“. Mit Worterklärungen zum leichteren Verständnis. Ab 12 Jahren

Das Mädchen, das Weihnachten rettete

So berührend, so bezaubernd, so voller Hoffnung und Wohlfühlmomenten.

Fantasie_und_Träumerei

Der Weihnachtosaurus