D. B. C Pierre Breakfast with the Borgias

Inhaltsangabe zu „Breakfast with the Borgias“ von D. B. C Pierre

When his plane is grounded by fog, a promising young academic is forced to stay at a lonely guesthouse on the Essex coast. There he meets a family who are celebrating an anniversary. But this is no ordinary celebration, and it isn't long before our friend finds himself implicated in the unfolding events. This is a chilling Hammer novella from the Booker-Prize-winning author of VERNON GOD LITTLE.

Die Lichter unter uns

Die Gedanken eines Urlaubs. Wunderbar erzählt auf einer Insel in Italien.

Linatost

Das Geheimnis der Muse

Kraftvolle Sätze, tolles Setting, 2 Zeitebenen - überraschendes Ende.

AnneHuhn

Blasse Helden

Leider hat für mich der blasse Held kein spannendes Leseereignis geboten

Lealein1906

Wie die Stille unter Wasser

Eine herzzerreißende Geschichte mit einigen leisen Passagen

Liebeslenchen

Alles Begehren

Ellysetta_Rain

Die Lieben der Melody Shee

Stille Wasser sind tief - und ich bin tief beeindruckt!

Tigerkatzi

• LovelyBooks Romane-Challenge 2016: Die Challenge mit Niveau