D. B. C Pierre Breakfast with the Borgias

Inhaltsangabe zu „Breakfast with the Borgias“ von D. B. C Pierre

When his plane is grounded by fog, a promising young academic is forced to stay at a lonely guesthouse on the Essex coast. There he meets a family who are celebrating an anniversary. But this is no ordinary celebration, and it isn't long before our friend finds himself implicated in the unfolding events. This is a chilling Hammer novella from the Booker-Prize-winning author of VERNON GOD LITTLE.

Betreff: Einladung zu einer Kreuzfahrt

Literaturbetrieb in der Karibik