David Gunn Death's Head

Inhaltsangabe zu „Death's Head“ von David Gunn

Lieutenant Sven Tveskoeg is in disgrace. His victory on Hekati, and the emperor's favour, have turned his patron against him: General Indigo Jaxx wants Sven dead. Exiled to Wildeside, Sven waits for Jaxx's assassin. He hunts, he fieldstrips his weapons, he tries not to mind. At the age of 28, he's lived longer than he expected anyway.

Stöbern in Fantasy

Lord of Shadows

Theresa-H-C

Rosen & Knochen

Gut, dennoch zu unausgearbeitet.

Kaetzin

Das Lied der Krähen

Caramelli

Die magische Pforte der Anderwelt (Pan-Spin-off)

Anni_book

Die Bibliothek der flüsternden Schatten - Bücherstadt

Spannender Reihenauftakt, der einen in eine unglaubliche Welt entführt, in der nicht alles so ist, wie es zu Anfang scheint.

MartinaSuhr

Coldworth City