Every Day

Every Day

Positiv (81):
kokosmaedchen
vor 2 Monaten

Diese Buch hat mich umgehauen: ich war fasziniert von der Liebe dieser 2 Menschen, die sich immer wieder finden mussten und nicht aufgaben!

Kritisch (3):
precious
vor 3 Jahren

Konnte mich leider nicht so überzeugen.. vielleicht zu abgedreht?

Inhaltsangabe zu "Every Day"

A has no friends. No parents. No family. No possessions. No home, even. Because every day, A wakes up in the body of a different person. Every morning, a different bed. A different room. A different house. A different life. A is able to access each person's memory, enough to be able to get through the day without parents, friends, and teachers realizing this is not their child, not their friend, not their student. Because it isn't. It's A. Inhabiting each person's body. Seeing the world through their eyes. Thinking with their brain. Speaking with their voice. It's a lonely existence--until, one day, it isn't. A meets a girl named Rhiannon. And, in an instant, A falls for her, after a perfect day together. But when night falls, it's over. Because A can never be the same person twice. But yet, A can't stop thinking about her. She becomes A's reason for existing. So each day, in different bodies--of all shapes, sizes, backgrounds, walks of life--A tries to get back to her. And convince her of their love. But can their love transcend such an obstacle?

Sprache:Englisch
Verlag:Random House Childrens Books